Громадські організації та благодійні фонди є юридичними особами і тому зобов'язані вести повноцінний Бухоблік.
Також ви можете скористатися послугою Бухгалтер проєкту - ведення обліку за конкретним грантом та створення фінансового звіту за вимогами донора.
Як правило, ГО та БФ мають статус неприбутковості та отримують благодійну допомогу через гранти та/або донати. Однак чинне законодавство дозволяє ГО вести комерційну діяльність для заробляння коштів на свою статутну діяльність.
Щоб дотриматися принципу цільового використання коштів, треба вести облік за кожним проєктом та за кожним напрямом діяльності.
Ми можемо вам в цьому допомогти.
Пропонуємо ведення обліку ГО/БФ за допомогою бухгалтерського сервісу Bookkeeper. Цей сервіс дозволяє зручно збирати усі витрати стосовно кожного проєкту окремо. Вартість користування встановлюється сервісом.
Якщо ви вже користуєтеся якою-небудь програмою для обліку, ми зможемо продовжити роботу в будь-якій програмі.
Звертайтеся до нас та ми обов'язково домовимося про плідну співпрацю.
Стоимость бухгалтерского обслуживания ОО, БФ
Деятельность | Стоимость за 1 месяц, грн |
---|---|
До 20 операций | 1500 |
До 50 операций | 3000 |
Ведение кадрового учета (составление трудовых договоров, заполнение трудовых книжек, ведение табелей учета рабочего времени и т.д.), начисление заработной платы и налогов, ежемесячная отчетность из расчета за 1 (каждого) сотрудника | 300 |
Ведение коммерческой деятельности | від 5000 |
У вартість базового обслуговування входить:
- підготовка і здача звітності до податкової, управління статистики, Пенсійного фонду;
- розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету;
- надання реквізитів для оплати;
- моніторинг правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);
- моніторинг змін в чинному законодавстві та інформування про це;
- консультації по телефону з поточних питань (до 15 хвилин кожна).