Меню Закрити

Бухоблік підприємства

Якщо ви вибрали шлях ведення бізнесу через створення підприємства, ви розумієте, що підприємство є юридичною особою і має вести повноцінний Бухгалтерський облік, як це передбачено Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Цей Закон передбачає, що бухгалтерія обробляє надані первинні документи і на підставі даних обліку, підприємство нараховує та сплачує податки. Бухоблік підприємства - одна з послуг аудиторської фірми МІК-аудит.

Вартість бухгалтерського обслуговування підприємства з 02 січня 2021 року

Види оподаткування підприємстваВартість послуг за 1 місяць, грн
Єдиний податок (без ПДВ), 1 працівник4 000
Єдиний податок + ПДВ, 1 працівник7 500
Єдиний податок + ПДВ, 1 працівник7 000
Загальна система + ПДВ, 1 працівник9 000
+ За кожного найманого працівника300
наявність виробництва+ 3 000
Наявність ЗЕД операції (1 операція)+ 500
Нема операцій, але платник ПДВ, і / або є працівники900
Нема операцій, не є платником ПДВ, немає працівників500

Бухгалтерське обслуговування підприємств. Вартість бухгалтерського обслуговування. У неї входить:

  • нарахування заробітної плати та відповідних податків-1работнік;
  • облік 30-ти операцій (за місяць);
  • підготовка та подання звітності до Податкової, Управління статистики, та ін .;
  • розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету;
  • надання реквізитів для оплати податків;
  • моніторинг правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);
  • моніторинг змін в чинному законодавстві та інформування про це;
  • консультації по телефону з поточних питань (до 15 хвилин кожна);
  • 1 письмову відповідь на запити податкової та інших органів.

 

Бухоблік підприємства. Для ведення вашого бізнесу ми можемо надати додаткові послуги:

  • своєчасне перерахування податків і зборів;
  • перерахування грошей постачальникам за товари / послуги;
  • створення первинних (договори, акти, накладні) документів;
  • письмові відповіді на запити податкової та інших органів;
  • послуги секретаря - прийом пошти та дзвінків;
  • послуги кур'єра-доставка і відправка кореспонденції;
  • обробка, систематизація та зберігання документів.

Додаткові послуги понад базового обслуговування підприємства

Назва послугиВартість за 1 місяць, грн
Сплата податків і зборів (через касу банку або створення платіжок)50
Послуги секретаря200
Послуги кур'єра до 3х відправлень / до 10 відправлень50/200
Ведення кадрового обліку (складання трудових договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу і т. д.), нарахування заробітної плати і податків, щомісячна звітність з розрахунку по 1 (кожного) співробітника200
Облік кожної додаткової господарської операції (понад базові 30)30
Ведення клієнт, банк до 20 платіжок (крім податків) / до 50 платіжок (крім податків)450/600
Створення первинних документів (договори, акти, накладні) до 10 док/до 20 док300/500
Створення первинних документів (договори, акти, накладні) 1 документ50
Письмова відповідь (більше 1 місяця) на запити податкової та інших органів600
Обробка, систематизація та зберігання документів100

Бухгалтерський аудит

Бухгалтерський аудит - це перевірка достовірності та правильності ведення бухгалтерського обліку. Основна мета бухгалтерського аудиту - виявлення слабких місць в діяльності підприємства і розробка системи підвищення її ефективності, а також запобігання ризиків, пов'язаних з податковими перевірками.

Бухгалтерський аудит

Назва послугиВартість, грн
Бухгалтерський аудитот 5000

Ми знаходимося в Харкові, в самому центрі міста. І обслуговуємо підприємства з різних куточків нашої країни. Наявність інтернету і різних каналів комунікації дає таку можливість. Де б не знаходилася ваш юридична адреса і де б ви не вели ваш бізнес, вам завжди буде зручно скористатися нашими послугами, в тому числі такою послугою, як бухоблік підприємства.

Залежно від активності Вашої діяльності, кількості співробітників і необхідних Вам послуг, вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально.

Давайте розглянемо декілька прикладів розрахунку вартості обслуговування.

Приклад 1.

Підприємство на єдиному податку, без ПДВ, 3 працівника, 60 операцій за місяць. Додаткові послуги: секретар, ведення клієнт-банку (до 20 платіжок), створення 10 первинних документів.

Вартість обслуговування складається так: 4 000 + 2 * 200 + 30 * 30 + 200 + 450 + 300 = 6250 грн.

Фактично за цю вартість ви отримуєте 4 помічника - бухгалтера, менеджера, секретаря та юриста. Хіба за таки гроші ви змогли б залучити чотирьох професіоналів? Сумнівно. А співпраця з нами дає саме таку можливість. І вам вигідно, і нам теж вигідно.

Приклад 2.

Підприємство на загальній системі з ПДВ, 5 працівників, 120 операцій за місяць (з них 25 податкових накладних), 2 операції ЗЕД, 2 запити від податкової. Додаткові послуги: секретар, кур'єр (3 операції), ведення клієнт-банку (до 50 платіжок), створення 20 первинних документів.

Вартість обслуговування складається так: 7 000 + 4 * 200 + 90 * 30 + 2 * 500 + 600 + 200 + 50 + 600 + 500 = 13 450.

Фактично за цю вартість ви отримуєте 6 помічників - бухгалтера, помічника бухгалтера, менеджера, секретаря, кур'єра і юриста.

Телефонуйте нам прямо зараз!

(093) 577 47 57 info@mik.kh.ua

 

ЗАПИС НА КОНСУЛЬТАЦІЮ