Меню Закрыть

Бухоблік підприємства

Якщо ви зареєструвалися як підприємець (фізична особа-підприємець - ФОП), то вже повинні мати облік і правильну звітність. Щоб не наражатися на випадкові штрафи. Облік у ФОП спрощений, особливо на єдиному податку, але він є.

Ви можете самостійно вести книгу доходів, розраховувати ЄСВ, єдиний податок, сплачувати податки і здавати звітність.
А можете доручити це робити нам.

Тому що це займає час, якого зазвичай кожному з нас не вистачає, і вимагає певних знань. До того ж законодавство часто змінюється і важливо стежити за цими змінами, щоб не зробити навіть в спрощеному обліку і звітності помилок. Якщо в вас з'являються наймані працівники, то ще потрібно правильно розрахувати зарплату і 2 рази в місяць сплатити податки. І здати щомісячну додаткову звітність.

І правильно оформити працівників. За несвоєчасне або неправильне оформлення співробітників зараз можуть бути великі штрафи.
Ми звільняємо вам час для бізнесу і даємо впевненість, що держава не буде мати до вас претензій по податках.

Вартість базового обслуговування ФОП з 01 червня 2020 року

Система оподаткування ФОПВартість грн за місяць
Платник єдиного податку I група300
Платник єдиного податку 2 група400
Платник єдиного податку 3 група500
Платник єдиного податку 3 група + ПДВ4 000
Загальна система оподаткування (без ПДВ)7 000
Загальна система оподаткування + ПДВ7 500
Наявність ВЕД операції (1 операція)+ 500
Немає діяльності (загальна система), але платник ПДВ900
+ за кожного найманого працівника300

У вартість базового обслуговування входить:

  • заповнення книги обліку доходів (до 30 записів в місяць, 1 запис=1 операція продажу);
  • підготовка звітності для подачі в Податкову, Управління статистики, Пенсійного фонду, Соцстрах і інші фонди;
  • розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету,
  • надання реквізитів для оплати податків;
  • моніторинг правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);
  • моніторинг змін в чинному законодавстві та інформування про це;
  • консультації по телефону з поточних питань (до 15 хвилин кожна);
  • 1письмова відповідь на запити податкової та інших органів.

Якщо в вас є наймані працівники, то за кожного працівника доплата 300 грн/місяць.
У цю вартість входить ведення Відділу кадрів - оформлення працевлаштування/звільнення.

Також ми можемо вам допомогти в такому:

  • своєчасне перерахування податків і зборів - як за підприємця, так і за найманих працівників;
  • нарахування та виплата заробітної плати найманим працівникам;
  • перерахування грошей постачальникам за товари/послуги;
  • створення первинних (договори, акти, накладні) документів;
  • письмові відповіді на запити податкової та інших органів;
  • ведення обліку товарних запасів;
  • послуги секретаря - прийом пошти та дзвінків;
  • послуги кур'єра - доставка і відправка кореспонденції;
  • обробка, систематизація та зберігання документів.

Додаткові послуги, понад базового обслуговування ФОП

Назва послугиВартість за 1 місяць, грн
Сплата податків і зборів (через касу банка або створення платіжок)50
Послуги секретаря400
Послуги кур'єра до 3х відправлень/до 10 відправлень10/500
Ведення кадрового обліку (складання трудових договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу і т.д.), нарахування заробітної плати та податків, щомісячна звітність з розрахунку за 1 (кожного) співробітника300
Записи у книзі доходів (понад 30) до 60/до 150200/600
1 запис у книзі доходів (понад 150)20
Ведення клієнт-банку до 20 платіжок (крім податків)/до 50 платіжок (крім податків)450/700
Створення первинних документів (договори, акти, накладні) до 10 док/до 20 док300/500
Створення первинних документів (договори, акти, накладні) 1 документ50
Письмова відповідь (понад 1 за місяць) на запити податкової та інших органів900
ведення обліку товарних запасіввід 900
Обробка, систематизація та зберігання документів100

Ми знаходимося в самому центрі Харкова. І обслуговуємо підприємців з різних куточків нашої країни, навіть на відстані тісячи км. Наявність інтернету і різних каналів комунікації дає таку можливість. Де б не знаходилася ваша адреса за місцезнаходженням і де б ви не вели ваш бізнес, вам завжди буде зручно скористатися нашими послугами, в тому числі бухгалтерським обслуговуванням.

В залежності від активності Вашої діяльності, кількості співробітників і необхідних Вам послуг, вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально.

Давайте розглянемо кілька прикладів розрахунку вартості обслуговування.

Приклад 1.

Підприємець на єдиному податку 2 група, 2 працівника, 20 операцій(продажів) за місяць. Додаткові послуги: секретар, сплата податків, створення 10 первинних документів.

Вартість обслуговування складається так: 400 + 2*300 + 300 + 50 + 300 = 1650 грн.

Фактично за цю вартість ви отримуєте 4 помічників — бухгалтера (заповнює книгу, розраховує податки), секретаря (відповідає на дзвонки по вашим питанням), кур'єра (здійснює сплату податків через касу банка) та юриста (составляє договори та акти).
Хіба за таки гроші ви змогли би залучити чотирьох професіоналів? Сумнівно. А співпраця з нами дає саме таку можливість. І вам вигідно, і нам теж вигідно.

Приклад 2.

Підприємець на єдиному податку 3 група, без ПДВ, без працівників, 40 операцій (продажів) за місяць. Додаткові послуги: сплата податків, секретар.

Вартість обслуговування складається так: 500 + 10*20 + 50 + 300 = 1050 грн.

В обслуговуванні задіяно 3 фахівця: бухгалтер (заповнює книгу, розраховує податки), кур'єра (здійснює сплату податків через касу банка), секретаря (відповідає на дзвінки по вашим питанням).

Приклад 3.

Підприємець на єдиному податку 3 група, без ПДВ, 1 працівник, 20 операцій (продажів) за місяць. Додаткові послуги: сплата податків.

Вартість обслуговування складається так: 500 + 1*300 + 50 = 850 грн.

В обслуговуванні задіяні бухгалтер та кур'єр.

Приклад 4.

Підприємець на єдиному податку 3 група, з ПДВ, 1 експортна операція, без працівників, 20 операцій (продажів) за місяць. Податки сплачує сам.

Вартість обслуговування складається так: 3500 + 500 = 4000 грн.

Телефонуйте нам прямо зараз!
(093) 577 47 57 info@mik.kh.ua

ЗАПИСЬ НА КОНСУЛЬТАЦИЮ