Якщо ви вибрали шлях ведення бізнесу через створення підприємства, ви розумієте, що підприємство є юридичною особою і має вести повноцінний Бухгалтерський облік, як це передбачено Законом України "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні". Цей Закон передбачає, що бухгалтерія обробляє надані первинні документи і на підставі даних обліку, підприємство нараховує та сплачує податки. Бухоблік підприємства - одна з послуг аудиторської фірми МІК-аудит.
Вартість бухгалтерського обслуговування підприємства з 02 січня 2021 року
Види оподаткування підприємства | Вартість послуг за 1 місяць, грн |
---|---|
Єдиний податок (без ПДВ), 1 працівник | 4 000 |
Єдиний податок + ПДВ, 1 працівник | 7 500 |
Єдиний податок + ПДВ, 1 працівник | 7 000 |
Загальна система + ПДВ, 1 працівник | 9 000 |
+ За кожного найманого працівника | 300 |
наявність виробництва | + 3 000 |
Наявність ЗЕД операції (1 операція) | + 500 |
Нема операцій, але платник ПДВ, і / або є працівники | 900 |
Нема операцій, не є платником ПДВ, немає працівників | 500 |
Бухгалтерське обслуговування підприємств. Вартість бухгалтерського обслуговування. У неї входить:
- нарахування заробітної плати та відповідних податків-1работнік;
- облік 30-ти операцій (за місяць);
- підготовка та подання звітності до Податкової, Управління статистики, та ін .;
- розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету;
- надання реквізитів для оплати податків;
- моніторинг правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);
- моніторинг змін в чинному законодавстві та інформування про це;
- консультації по телефону з поточних питань (до 15 хвилин кожна);
- 1 письмову відповідь на запити податкової та інших органів.
Бухоблік підприємства. Для ведення вашого бізнесу ми можемо надати додаткові послуги:
- своєчасне перерахування податків і зборів;
- перерахування грошей постачальникам за товари / послуги;
- створення первинних (договори, акти, накладні) документів;
- письмові відповіді на запити податкової та інших органів;
- послуги секретаря - прийом пошти та дзвінків;
- послуги кур'єра-доставка і відправка кореспонденції;
- обробка, систематизація та зберігання документів.
Додаткові послуги понад базового обслуговування підприємства
Назва послуги | Вартість за 1 місяць, грн |
---|---|
Сплата податків і зборів (через касу банку або створення платіжок) | 50 |
Послуги секретаря | 200 |
Послуги кур'єра до 3х відправлень / до 10 відправлень | 50/200 |
Ведення кадрового обліку (складання трудових договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу і т. д.), нарахування заробітної плати і податків, щомісячна звітність з розрахунку по 1 (кожного) співробітника | 200 |
Облік кожної додаткової господарської операції (понад базові 30) | 30 |
Ведення клієнт, банк до 20 платіжок (крім податків) / до 50 платіжок (крім податків) | 450/600 |
Створення первинних документів (договори, акти, накладні) до 10 док/до 20 док | 300/500 |
Створення первинних документів (договори, акти, накладні) 1 документ | 50 |
Письмова відповідь (більше 1 місяця) на запити податкової та інших органів | 600 |
Обробка, систематизація та зберігання документів | 100 |
Бухгалтерський аудит
Бухгалтерський аудит - це перевірка достовірності та правильності ведення бухгалтерського обліку. Основна мета бухгалтерського аудиту - виявлення слабких місць в діяльності підприємства і розробка системи підвищення її ефективності, а також запобігання ризиків, пов'язаних з податковими перевірками.
Бухгалтерський аудит
Назва послуги | Вартість, грн |
---|---|
Бухгалтерський аудит | от 5000 |
Ми знаходимося в Харкові, в самому центрі міста. І обслуговуємо підприємства з різних куточків нашої країни. Наявність інтернету і різних каналів комунікації дає таку можливість. Де б не знаходилася ваш юридична адреса і де б ви не вели ваш бізнес, вам завжди буде зручно скористатися нашими послугами, в тому числі такою послугою, як бухоблік підприємства.
Залежно від активності Вашої діяльності, кількості співробітників і необхідних Вам послуг, вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально.
Давайте розглянемо декілька прикладів розрахунку вартості обслуговування.
Приклад 1.
Підприємство на єдиному податку, без ПДВ, 3 працівника, 60 операцій за місяць. Додаткові послуги: секретар, ведення клієнт-банку (до 20 платіжок), створення 10 первинних документів.
Вартість обслуговування складається так: 4 000 + 2 * 200 + 30 * 30 + 200 + 450 + 300 = 6250 грн.
Фактично за цю вартість ви отримуєте 4 помічника - бухгалтера, менеджера, секретаря та юриста. Хіба за таки гроші ви змогли б залучити чотирьох професіоналів? Сумнівно. А співпраця з нами дає саме таку можливість. І вам вигідно, і нам теж вигідно.
Приклад 2.
Підприємство на загальній системі з ПДВ, 5 працівників, 120 операцій за місяць (з них 25 податкових накладних), 2 операції ЗЕД, 2 запити від податкової. Додаткові послуги: секретар, кур'єр (3 операції), ведення клієнт-банку (до 50 платіжок), створення 20 первинних документів.
Вартість обслуговування складається так: 7 000 + 4 * 200 + 90 * 30 + 2 * 500 + 600 + 200 + 50 + 600 + 500 = 13 450.
Фактично за цю вартість ви отримуєте 6 помічників - бухгалтера, помічника бухгалтера, менеджера, секретаря, кур'єра і юриста.
Телефонуйте нам прямо зараз!
(093) 577 47 57 info@mik.kh.ua