Якщо ви зареєструвалися як підприємець (фізична особа-підприємець - ФОП), то вже повинні мати облік і правильну звітність, щоб не наражатися на випадкові штрафи. Облік підприємця спрощений, особливо на єдиному податку, але він є.
Ви можете самостійно вести книгу доходів, розраховувати ЄСВ, єдиний податок, сплачувати податки і здавати звітність.
А можете доручити це робити нам.
Тому що це займає час, якого зазвичай кожному з нас не вистачає, і вимагає певних знань. До того ж законодавство часто змінюється і важливо стежити за цими змінами, щоб не зробити навіть в спрощеному обліку і звітності помилок. Якщо у вас з'являються наймані працівники, то ще потрібно правильно розрахувати зарплату і 2 рази в місяць сплатити податки. І здати щомісячну додаткову звітність.
І правильно оформити працівників. За несвоєчасне або неправильне оформлення співробітників зараз можуть бути великі штрафи.
Ми звільняємо вам час для бізнесу і даємо впевненість, що держава не буде мати до вас претензій по податках.
Стоимость базового обслуживания ФЛП с 02 января 2021 года
Система налогообложения ФЛП | Стоимость грн за месяц |
---|---|
Плательщик единого налога I группа | 300 |
Плательщик единого налога 2 группа | 400 |
Плательщик единого налога 3 группа | 500 |
Плательщик единого налога 3 группа + НДС | 4 000 |
Общая система налогообложения (без НДС) | 7 000 |
Общая система налогообложения + НДС | 7 500 |
Наличие ВЕД операции (1 операция) | + 500 |
Нет деятельности (общая система), но плательщик НДС | 900 |
+ за каждого наемного работника | 300 |
Облік підприємця. Бухгалтерські послуги, ведення. У вартість базового обслуговування входить:
- заповнення книги обліку доходів (до 30 записів в місяць, 1 запис = 1 операція продажу);
- підготовка звітності для подання до податкової, управління статистики, Пенсійного фонду, Соцстрах і інші фонди;
- розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету;
- надання реквізитів для оплати податків;
- моніторинг правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);
- моніторинг змін в чинному законодавстві та інформування про це;
- консультації по телефону з поточних питань (до 15 хвилин кожна);
- 1 письмову відповідь на запити податкової та інших органів.
Якщо у вас є наймані працівники, то за кожного працівника доплата 300 грн / місяць.
У цю вартість входить ведення Відділу кадрів - оформлення працевлаштування / звільнення.
Також ми можемо вам допомогти в:
- своєчасне перерахування податків і зборів - як за підприємця, так і за найманих працівників;
- нарахування та виплата заробітної плати найманим працівникам;
- перерахування грошей постачальникам за товари / послуги;
- створення первинних (договори, акти, накладні) документів;
- письмові відповіді на запити податкової та інших органів;
- ведення обліку товарних запасів;
- послуги секретаря - прийом пошти та дзвінків;
- послуги кур'єра - доставка і відправка кореспонденції;
- обробка, систематизація та зберігання документів.
Дополнительные услуги сверх базового обслуживания ФЛП
Название услуги | Стоимость за 1 месяц, грн |
---|---|
Уплата налогов и сборов (через кассу банка или создание платежек) | 50 |
Услуги секретаря | 400 |
Услуги курьера до 3х отправлений / до 10 отправлений | 10/500 |
Ведение кадрового учета (составление трудовых договоров, заполнение трудовых книжек, ведение табелей учета рабочего времени и т.д.), начисление заработной платы и налогов, ежемесячная отчетность из расчета за 1 (каждого) сотрудника | 300 |
Записи в книге доходов (более 30) до 60/до 150 | 200/600 |
1 запись в книге доходов (более 150) | 20 |
Ведение клиент-банка до 20 платежек (кроме налогов)/до 50 платежек (кроме налогов) | 450/700 |
Создание первичных документов (договоры, акты, накладные) до 10 док/до 20 док | 300/500 |
Создание первичных документов (договоры, акты, накладные) 1 документ | 50 |
Письменный ответ (более 1 за месяц) на запросы налоговой и других органов | 900 |
ведение учета товарных запасов | от 900 |
Обработка, систематизация и хранение документов | 100 |
Ми знаходимося в самому центрі Харкова. І обслуговуємо підприємців (облік підприємця) з різних куточків нашої країни, навіть на відстані тисячі км. Наявність інтернету і різних каналів комунікації дає таку можливість. Де б не знаходилася Ваша адреса за місцезнаходженням і де б ви не вели ваш бізнес, вам завжди буде зручно скористатися нашими послугами, в тому числі бухгалтерським обслуговуванням.
Бухгалтерське обслуговування (ціни)
Залежно від активності Вашої діяльності, кількості співробітників і необхідних Вам послуг, вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально.
Давайте розглянемо декілька прикладів розрахунку вартості обслуговування.
Приклад 1.
Підприємець на єдиному податку 2 група, 2 працівника, 20 операцій (продажу) за місяць. Додаткові послуги: секретар, сплата податків, створення 10 первинних документів.
Вартість обслуговування складається з: 400 + 2 * 300 + 200 + 50 + 300 = 1550 грн.
Фактично за цю вартість ви отримуєте 4 помічника - бухгалтера (заповнює книгу, розраховує податки), секретаря (відповідає на дзвінки з вашими питаннями), кур'єра (здійснює сплату податків через касу банку) і юриста (створює договори і акти).
Хіба за таки гроші ви змогли б залучити чотирьох професіоналів? Сумнівно. А співпраця з нами дає саме це.
Приклад 2.
Підприємець на єдиному податку 3 група, без ПДВ, без працівників, 40 операцій (продажу) за місяць. Додаткові послуги: сплата податків, секретар.
Вартість обслуговування складається так: 500 + 10 * 20 + 50 + 300 = 1050 грн.
В обслуговуванні задіяно 3 фахівця: бухгалтер (заповнює книгу, розраховує податки), кур'єра (здійснює сплату податків через касу банку), секретаря (відповідає на дзвінки по ваших запитань).
Приклад 3.
Підприємець на єдиному податку 3 група, без ПДВ, 1 працівник, 20 операцій (продажу) за місяць. Додаткові послуги: сплата податків.
Вартість обслуговування складається так: 500 + 1 * 300 + 50 = 850 грн.
В обслуговуванні задіяні бухгалтер і кур'єр.
Приклад 4.
Підприємець на єдиному податку 3 група з ПДВ, 1 експортна операція, без працівників, 20 операцій (продажу) за місяць. Податки платить сам.
Вартість обслуговування складається так: 3500 + 500 = 4000 грн.
Телефонуйте нам прямо зараз!
(093) 577 47 57 info@mik.kh.ua