Меню Закрити

Облік підприємця. Єдиний податок

Якщо ви зареєструвалися як підприємець (фізична особа-підприємець - ФОП), то вже повинні мати облік і правильну звітність, щоб не наражатися на випадкові штрафи. Облік підприємця спрощений, особливо на єдиному податку, але він є.

Ви можете самостійно вести книгу доходів, розраховувати ЄСВ, єдиний податок, сплачувати податки і здавати звітність.
А можете доручити це робити нам.

Тому що це займає час, якого зазвичай кожному з нас не вистачає, і вимагає певних знань. До того ж законодавство часто змінюється і важливо стежити за цими змінами, щоб не зробити навіть в спрощеному обліку і звітності помилок. Якщо у вас з'являються наймані працівники, то ще потрібно правильно розрахувати зарплату і 2 рази в місяць сплатити податки. І здати щомісячну додаткову звітність.

І правильно оформити працівників. За несвоєчасне або неправильне оформлення співробітників зараз можуть бути великі штрафи.
Ми звільняємо вам час для бізнесу і даємо впевненість, що держава не буде мати до вас претензій по податках.

 

Стоимость базового обслуживания ФЛП с 02 января 2021 года

Система налогообложения ФЛПСтоимость грн за месяц
Плательщик единого налога I группа300
Плательщик единого налога 2 группа400
Плательщик единого налога 3 группа500
Плательщик единого налога 3 группа + НДС4 000
Общая система налогообложения (без НДС)7 000
Общая система налогообложения + НДС7 500
Наличие ВЕД операции (1 операция)+ 500
Нет деятельности (общая система), но плательщик НДС900
+ за каждого наемного работника300

Облік підприємця. Бухгалтерські послуги, ведення. У вартість базового обслуговування входить:

  • заповнення книги обліку доходів (до 30 записів в місяць, 1 запис = 1 операція продажу);
  • підготовка звітності для подання до податкової, управління статистики, Пенсійного фонду, Соцстрах і інші фонди;
  • розрахунок суми податків, що підлягає сплаті до бюджету;
  • надання реквізитів для оплати податків;
  • моніторинг правильності оформлення договорів і первинної документації (1 раз на місяць за поточний місяць);
  • моніторинг змін в чинному законодавстві та інформування про це;
  • консультації по телефону з поточних питань (до 15 хвилин кожна);
  • 1 письмову відповідь на запити податкової та інших органів.

Якщо у вас є наймані працівники, то за кожного працівника доплата 300 грн / місяць.

У цю вартість входить ведення Відділу кадрів - оформлення працевлаштування / звільнення.

Також ми можемо вам допомогти в:

  • своєчасне перерахування податків і зборів - як за підприємця, так і за найманих працівників;
  • нарахування та виплата заробітної плати найманим працівникам;
  • перерахування грошей постачальникам за товари / послуги;
  • створення первинних (договори, акти, накладні) документів;
  • письмові відповіді на запити податкової та інших органів;
  • ведення обліку товарних запасів;
  • послуги секретаря - прийом пошти та дзвінків;
  • послуги кур'єра - доставка і відправка кореспонденції;
  • обробка, систематизація та зберігання документів.

 

Дополнительные услуги сверх базового обслуживания ФЛП

Название услугиСтоимость за 1 месяц, грн
Уплата налогов и сборов (через кассу банка или создание платежек)50
Услуги секретаря400
Услуги курьера до 3х отправлений / до 10 отправлений10/500
Ведение кадрового учета (составление трудовых договоров, заполнение трудовых книжек, ведение табелей учета рабочего времени и т.д.), начисление заработной платы и налогов, ежемесячная отчетность из расчета за 1 (каждого) сотрудника300
Записи в книге доходов (более 30) до 60/до 150200/600
1 запись в книге доходов (более 150)20
Ведение клиент-банка до 20 платежек (кроме налогов)/до 50 платежек (кроме налогов)450/700
Создание первичных документов (договоры, акты, накладные) до 10 док/до 20 док300/500
Создание первичных документов (договоры, акты, накладные) 1 документ50
Письменный ответ (более 1 за месяц) на запросы налоговой и других органов900
ведение учета товарных запасовот 900
Обработка, систематизация и хранение документов100

Ми знаходимося в самому центрі Харкова. І обслуговуємо підприємців (облік підприємця) з різних куточків нашої країни, навіть на відстані тисячі км. Наявність інтернету і різних каналів комунікації дає таку можливість. Де б не знаходилася Ваша адреса за місцезнаходженням і де б ви не вели ваш бізнес, вам завжди буде зручно скористатися нашими послугами, в тому числі бухгалтерським обслуговуванням.

Бухгалтерське обслуговування (ціни)

Залежно від активності Вашої діяльності, кількості співробітників і необхідних Вам послуг, вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально.

Давайте розглянемо декілька прикладів розрахунку вартості обслуговування.

Приклад 1.

Підприємець на єдиному податку 2 група, 2 працівника, 20 операцій (продажу) за місяць. Додаткові послуги: секретар, сплата податків, створення 10 первинних документів.

Вартість обслуговування складається з: 400 + 2 * 300 + 200 + 50 + 300 = 1550 грн.

Фактично за цю вартість ви отримуєте 4 помічника - бухгалтера (заповнює книгу, розраховує податки), секретаря (відповідає на дзвінки з вашими питаннями), кур'єра (здійснює сплату податків через касу банку) і юриста (створює договори і акти).
Хіба за таки гроші ви змогли б залучити чотирьох професіоналів? Сумнівно. А співпраця з нами дає саме це.

Приклад 2.

Підприємець на єдиному податку 3 група, без ПДВ, без працівників, 40 операцій (продажу) за місяць. Додаткові послуги: сплата податків, секретар.

Вартість обслуговування складається так: 500 + 10 * 20 + 50 + 300 = 1050 грн.

В обслуговуванні задіяно 3 фахівця: бухгалтер (заповнює книгу, розраховує податки), кур'єра (здійснює сплату податків через касу банку), секретаря (відповідає на дзвінки по ваших запитань).

Приклад 3.

Підприємець на єдиному податку 3 група, без ПДВ, 1 працівник, 20 операцій (продажу) за місяць. Додаткові послуги: сплата податків.

Вартість обслуговування складається так: 500 + 1 * 300 + 50 = 850 грн.

В обслуговуванні задіяні бухгалтер і кур'єр.

Приклад 4.

Підприємець на єдиному податку 3 група з ПДВ, 1 експортна операція, без працівників, 20 операцій (продажу) за місяць. Податки платить сам.

Вартість обслуговування складається так: 3500 + 500 = 4000 грн.

Телефонуйте нам прямо зараз!

(093) 577 47 57 info@mik.kh.ua

 

ЗАПИС НА КОНСУЛЬТАЦІЮ