Якщо ви зареєструвалися як підприємець (фізична особа-підприємець — ФОП), то вже повинні мати облік і правильну звітність. Щоб не наражатися на випадкові штрафи. Облік у ФОП спрощений, особливо на єдиному податку, але він є.

Ви можете самостійно вести книгу доходів, розраховувати ЄСВ, єдиний податок, сплачувати податки і здавати звітність.
А можете доручити це робити нам.

Тому що це займає час, якого зазвичай кожному з нас не вистачає, і вимагає певних знань. До того ж законодавство часто змінюється і важливо стежити за цими змінами, щоб не зробити навіть в спрощеному обліку і звітності помилок. Якщо в вас з’являються наймані працівники, то ще потрібно правильно розрахувати зарплату і 2 рази в місяць сплатити податки. І здати щомісячну додаткову звітність.

І правильно оформити працівників. За несвоєчасне або неправильне оформлення співробітників зараз можуть бути великі штрафи.
Ми звільняємо вам час для бізнесу і даємо впевненість, що держава не буде мати до вас претензій по податках.

Вартість базового обслуговування ФОП з 01 травня 2019 року

Система оподаткування ФОП Вартість грн за місяць
Платник єдиного податку I група 300
Платник єдиного податку 2 група 400
Платник єдиного податку 3 група 500
Платник єдиного податку 3 група + ПДВ 3 500
Загальна система оподаткування (без ПДВ) 2 000
Загальна система оподаткування + ПДВ 7 000
Наявність ВЕД операції (1 операція) + 500
Немає діяльності, але платник ПДВ 300
Немає діяльності, не платник ПДВ, немає працівників 100

У вартість базового обслуговування входить:

Якщо в вас є наймані працівники, то за кожного працівника доплата 200 грн/місяць.
У цю вартість входить ведення Відділу кадрів — оформлення працевлаштування/звільнення.

Також ми можемо вам допомогти в такому:

Додаткові послуги, понад базового обслуговування ФОП

Назва послуги Вартість за 1 місяць, грн
Сплата податків і зборів (через касу банка або створення платіжок) 50
Послуги секретаря 200
Послуги кур’єра до 3х відправлень/до 10 відправлень 50/200
Ведення кадрового обліку (складання трудових договорів, заповнення трудових книжок, ведення табелів обліку робочого часу і т.д.), нарахування заробітної плати та податків, щомісячна звітність з розрахунку за 1 (кожного) співробітника 200
Записи у книзі доходів (понад 30) до 60/до 150 200/600
1 запис у книзі доходів (понад 150) 20
Ведення клієнт-банку до 20 платіжок (крім податків)/до 50 платіжок (крім податків) 450/600
Створення первинних документів (договори, акти, накладні) до 10 док/до 20 док 300/500
Створення первинних документів (договори, акти, накладні) 1 документ 50
Письмова відповідь (понад 1 за місяць) на запити податкової та інших органів 600
ведення обліку товарних запасів від 800
Обробка, систематизація та зберігання документів 100

Ми знаходимося в самому центрі Харкова. І обслуговуємо підприємців з різних куточків нашої країни, навіть на відстані тісячи км. Наявність інтернету і різних каналів комунікації дає таку можливість. Де б не знаходилася ваша юридична адреса і де б ви не вели ваш бізнес, вам завжди буде зручно скористатися нашими послугами, в тому числі бухгалтерським обслуговуванням.

В залежності від активності Вашої діяльності, кількості співробітників і необхідних Вам послуг, вартість бухгалтерського обслуговування визначається індивідуально.

Давайте розглянемо кілька прикладів розрахунку вартості обслуговування.

Приклад 1.

Підприємець на единому податку 2 група, 2 працівника, 20 операцій(продажів) за місяць. Додаткові послуги: секретар, сплата податків, створення 10 первинних документів.

Вартість обслуговування складається так: 400 + 2*200 + 200 + 50 + 300 = 1350 грн.

Фактично за цю вартість ви отримуєте 4 помічників — бухгалтера (заповнює книгу, розраховує податки), секретаря (відповідає на дзвонки по вашим питанням), кур’єра (здійснює сплату податків через касу банка) та юриста (составляє договори та акти).
Хіба за таки гроші ви змогли би залучити чотирьох професіоналів? Сумнівно. А співпраця з нами дає саме таку можливість. І вам вигідно, і нам теж вигідно.

Приклад 2.

Підприємець на единому податку 3 група, без ПДВ, без працівників, 40 операцій (продажів) за місяць. Додаткові послуги: сплата податків, секретар.

Вартість обслуговування складається так: 500 + 10*20 + 50 + 200 = 950 грн.

В обслуговуванні задіяно 3 фахівця: бухгалтер (заповнює книгу, розраховує податки), кур’єра (здійснює сплату податків через касу банка), секретаря (відповідає на дзвонки по вашим питанням).

Приклад 3.

Підприємець на единому податку 3 група, без ПДВ, 1 працівник, 20 операцій (продажів) за місяць. Додаткові послуги: сплата податків.

Вартість обслуговування складається так: 500 + 1*200 + 50 = 750 грн.

В обслуговуванні задіяні бухгалтер та кур’єр.

Приклад 4.

Підприємець на единому податку 3 група, з ПДВ, 1 експортна операція, без працівників, 20 операцій (продажів) за місяць. Податки сплачує сам.

Вартість обслуговування складається так: 3500 + 500 = 4000 грн.

Телефонуйте нам прямо зараз!
(093) 577 47 57 info@mik.kh.ua

 

 
Запишитесь
на мероприятие
Запишитесь
на консультацию